Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Фінансовий звіт 2019р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Новенькі тролейбуси на маршрутах

08.07.2019

Зустрічайте на маршрутах наші новенькі тролейбуси!

Комфорт для пасажирів:

- камери відоспостереження із функцією запису, збільшена кількість;
- оновлене планування салону (додаткові поручні в гармошці);
- додаткові стелажі для ручної поклажі;
- дві інформаційні стрічки (біля водія і в задній частині салону);
- попередження про закриття дверей (сигналом та спеціальним індикатором (лампочкою);
- покращення безпеки сидячих місць біля дверей (перегородки між склом та підлогою, аби ноги не потрапили в отвір, де відкриваються двері);
- додатковий маршрутний покажчик у задній частині салону.

Комфорт для водія:

- збільшена кількість параметрів для опалення взимку (три позиції обдуву та дві позиції нагрівання тенів);
- оптимізована кількість клавіш та їх призначення;
- сучасний бортовий комп'ютер (планшет) зі всією інформацією про тролейбус, його стан, помилки в системі тощо;
- покращена конструкція драбини ззаду тролейбусу;
- оновлене сидіння водія.

Приємної Вам поїздки!

Більше фотографій за посиланням тут.