Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Фінансовий звіт 2019р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівТеплопостачанняПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Жоден із співробітників не залишиться за бортом!

06.09.2019

Друзі, найближчим часом Київ остаточно зробить рішучий крок у цифрове майбутнє і доєднається до ключових міст світу, перейшовши на автоматизовану систему оплати проїзду.


Усі ми разом готувалися до цього вирішального етапу. Це справді історичний момент в житті нашої компанії Київпастранс, тому впродовж останнього року ми наполегливо моніторили й залучали міжнародний досвід, досліджували особливості впровадження й адаптації цієї системи в нашій столиці, віднаходили технічні недоліки й вчилися ефективно й оперативно з ними справлятися, усе – аби наші пасажири відчули комфорт і переваги інноваційного проекту та особисто й свідомо контролювали свою поїздку.


«Що буде з персоналом?», - щораз запитували колеги й пасажири. Відповідь однозначна і незмінна від початку нововведення. Сьогодні наголошуємо вкотре: кожному кондукторові ми впродовж року пропонували і пропонуємо альтернативні й відповідні освітньому й кваліфікаційному рівню позиції в компанії, і не тільки в нашій, а й у суміжних, дотичних до транспортної сфери, прикладом, у «Київтранспарксервіс» та інших. Рік цим питанням у нас фахово опікується підрозділ – Навчально-курсовий комбінат, на який покладено відповідальність за якісну перепідготовку всіх бажаючих колег освоїти нову професію, наприклад, водія чи контролера. Усі наші кондуктори своєчасно попереджені про скорочення посади у встановленому порядку, передбаченому законодавством України про працю і їм вже запропоновані вакантні посади та професії підприємств. За умови вибору людини звільнитися, контролеру-касирові (кондукторові) буде виплачена вихідна допомога у розмірі, визначеному законодавством.

Жоден зі співробітників, охочих працювати, вчитися і старатися досягти нового професійного рівня, не залишиться за бортом трансформованого підприємства. Всім нам сил, терпіння, взаємодопомоги і взаємоповаги, витримки й натхнення осягнути новий довгоочікуваний етап розвитку. Світ змінюється – змінюємося і ми.

Із повагою, генеральний директор Дмитро Левченко.