Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Фінансовий звіт 2019р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівТеплопостачанняПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

ТОП-5 фактів про столичний тролейбусний рух

05.11.2019

Друзі! Столичному тролейбусному руху – 84! Отже, вашій увазі ТОП-5 фактів про життя столичних жовтих лімузинів ;)

- Перший маршрут був відкритий 5 листопада 1935 року. Тролейбуси курсували від вул. Великої Васильківської (Червоноармійська) до нинішньої площі Льва Толстого. Довжина маршруту становила 3,5 км. На маршруті курсувало усього 5 тролейбусів типу ЛК-5. Це були двовісні машини типу з дводверним дерев’яним кузовом, загальна місткість яких становила 45 пасажирів.

- На кінець 1940 року діяло вже три маршрути: №1 «Трамвайний завод – Європейська площа (ІІІ Інтернаціоналу); №2 «Залізничний вокзал – Європейська площа (ІІІ Інтернаціоналу); №3 «Залізничний вокзал – Трамвайний завод». На кінець 1990 року довжина тролейбусної лінії становила 317, 9 км, а кількість маршрутів – 31.

- У 1966 році Володимир Веклич, тодішній керівник Тролейбусного депо №2, уперше в світі створив тролейбусний поїзд (зчеплення двох тролейбусів в один), адже рухомого складу великого класу тоді ніде у світі не було. Це наукове відкриття дозволило зробити більш комфортним перевезення пасажирів на завантажених маршрутах. Досвід експлуатації такої системи у киян був запозичений до Миколаєва, Донецька, Харкова, Севастополя, Мінська, Талліна, Риги. З часом тролейбусні поїзди були замінені тролейбусами надвеликої місткості, які пасажири назвали «тролейбус-гармошка».

- На сьогодні транспортна компанія «Київпастранс» обслуговує 47 денних і 4 нічних тролейбусних маршрутів, щодня випускаючи на них близько 400 одиниць тролейбусів великого та надвеликого класу. Загальна довжина контактної мережі становить 1130.9 км.

- За 9 місяців роботи 2019 року найбільш популярними тролейбусними маршрутами стали №18, 38 і 30, послугами яких скористалися вже більше 13 млн. пасажирів (денний пасажиропотік компанії – більше мільйона). Наразі компанією разом із профільними департаментами КМДА розглядається доцільність будівництва тролейбусного депо на Дарницькій площі, а також запуск тролейбусного руху на Русанівській і Дніпровській набережних.