Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Фінансовий звіт 2019р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівТеплопостачанняПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Обраний напрямок трансформації - правильний шлях

02.12.2019

Життєвий випадок вихідного дня:
людина
(працівник найманої фірми охорони)
вирішила на додачу до заявлених нами офіційних інформаційних каналів про тимчасові зміни й перекриття руху
написати ще й свій меседж у такий спосіб.
Справа добра.
Форма й правопис, звісно, викликають питання.
Розібралися, оперативно зняли.

Проте.

 Для нас це ще один приклад, коли пересвідчуємося, що обраний напрямок трансформації - правильний шлях.

Говорив про це неодноразово і сьогодні вкотре:

 підвищення персональної культури, рівня освіти й кваліфікації - один із головних векторів розвитку нашої компанії в рамках повномасштабного проекту #kyivpastransformation. Ми почали його, передусім, з себе.

Ні в кого немає ілюзій, що це робиться швидко на раз-два.
 В усіх нас є впевненість, що це як ніколи на часі, важливо й потрібно, і передусім - нам самим, коли наважилися на якісні зміни всередині й назовні.

Що зроблено на сьогодні:

- на завершальному етапі підготовка першої Книги корпоративної культури й етики для кожного з 10000 працівників Київпастранс / Kyivpastrans;

- аби ще більш посилити роботу в цьому руслі навчального підрозділу, навесні нами були проведені численні консультативні зустрічі з позаштатними компаніями по роботі з персоналом та психологами (специфіка освітньої програми контролерів, наприклад), вивчені й досліджені запропоновані програми навчання й розвитку співробітників;

- щиро вдячні за підтримку і навчальні майстер-класи Президентові Київської Асоціації психотерапії Олексієві Шевцову, який провів із нашими колегами заняття зі стресостійкості й навчив, як реагувати й діяти в найскладніших надзвичайних ситуаціях;

- ми також сподіваємося й розраховуємо на підтримку наших ініціатив і конкретних зроблених уже кроків у розвитку персоналу і майбутніми освітніми проектами від КМДА, адже питання актуальне на рівні міст і держави в цілому.

Є над чим працювати.
Тому всі зробили висновки з даного кейсу , запаслися терпінням й підтримкою.

Усвідомлена трансформація триває.