Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Фінансовий звіт 2019р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівТеплопостачанняПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

КП "Київпастранс" тестує трамвайний поїзд К-1М6

02.05.2018

Сьогодні, 2 травня, комунальне підприємство "Київпастранс" в рамках всеукраїнського тестування отримало трисекційний трамвайний поїзд моделі К-1М6  компанії "Татра-Юг", який був виготовлений на виробничих потужностях Південного машинобудівного заводу.  

Трамвайний поїзд має понад 70% низької підлоги, обладнаний місцями для людей з інвалідністю, кондиціонером та мережею Wi-Fi.  В салоні встановлені ергономічні крісла, система звукового інформування пасажирів та світлодіодне освітлення. 

Експлуатація трамвайного поїзда відбуватиметься на лівобережних маршрутах, які обслуговує Дарницьке трамвайне депо. Мета - продемонструвати переваги низькопідлового трамвая на місцевості, де не передбачені зупинкові платформи. Подібні тестування вже відбулися у містах Кам'янське та Дніпро.

Нагадаємо, що за договорами минулого року КП "Київпастранс" було придбано та введено в експлуатацію нових 35 вагонів «PESA Fokstrot» та 5 вагонів  «Електрон T5B64».