Дмитро Левченко


Мої вітання всім колегам і особлива подяка кожному, хто зараз, як і повсякчас, невпинно продовжує нести професійний обов’язок, не дивлячись, святковий це чи робочий день, ранкова чи нічна зміна, сприятливі, чи ні, погодні умови, і багато іншого, з чим нам доводиться мати справу щодня і щомиті. Усе це – заради того, щоб кожен, хто зробив свій вибір на нашу користь, довірився нам, як мінімум - просто був вчасно вдома, із дітьми, з батьками, з коханими… або - на роботі чи на життєво важливій зустрічі…

Мабуть, тут варто визнати, що від нас залежить злагодженість життя людей, наших пасажирів. І вершити чиїсь долі – ще та відповідальність на плечах кожного, хто працює в «Київпастранс». Іноді мені хотілося б бути роботом… Вмикаєш кнопку ВКЛ / ВИКЛ – і все: машина ідеально працює, система запущена, всі щасливі. От тільки ж ми не машини і людський фактор ще ніхто не зміг відмінити. І поки це так, для мене в роботі залишається фактом і пріоритетом єдине: передусім має бути Людина.
Колеги і пасажири.


І я наче б то не перший рік працюю в транспортній галузі, але якось мені задали цікаве питання: колега і пасажир – хто з них важливіший?

А ви колись над цим замислювалися? Просто уявіть, що ви зараз заходите в салон громадського транспорту, сідаєте за кермо і як водій везете пасажира.

Є ви… і є пасажир.

Хто з вас важливіший?

І цей пасажир – ваша дитина, наприклад… Дитина, яка в усьому наслідує батьків: що їй не говори, вона просто буде копіювати тебе і крапка.

То хто з вас важливіший? – задаю питання ще раз…

Немає відповіді. Обрати неможливо.
У мене відповіді немає. Бо особисто для мене важливі обидва.

На першому місці є, була і буде – людина.

І саме для неї, наприклад, за рекомендаціями Світового банку ми продовжуємо коригувати тролейбусні та автобусні маршрути. Щоб людині стало зручніше й оперативніше дістатися нашим транспортом із пункту А в пункт Б.

Це для неї ми запустили додаткові нічні маршрути.

І це для неї ми працюємо над отриманням сучасного транспорту – 264 одиниці нового рухомого складу розширили і оновили собою парки нашої компанії тільки за останні чотири роки.

Щорічно проводимо регламентні роботи фунікулера задля безпечної експлуатації та підтримуємо цікавість людей до цього унікального виду транспорту культурними заходами.

Виконали будівельні роботи з реконструкції підходу та під’їзду до станції міської електрички «Вишгородська».

Ми планомірно проводимо ремонти трамвайних колій, адже безпека життя - колег і пасажирів – передусім.

Ми презентували столиці реконструйовані станції «Польова» і «Політехнічна», «Вацлава Гавела», «вулиця Генерала Потапова», «Національний Авіаційний університет», «Площа Перемоги» та «Гната Юри» Борщагівської лінії швидкісного трамвая, котрі оснащені сучасними турнікетами, мають власну айдентику, оновлену навігацію, встановлене енергозберігаюче освітлення. На оновлених станціях проведений ремонт систем електропостачання із заміною електрощитового обладнання, виконано заміну скла навісів над платформами та повну обробку металоконструкцій (піскоструй, ґрунтування, фарбування), відновлено зовнішнє покриття парапетів платформ (демонтаж плитки, штукатурення, фарбування), виконано ремонт у вестибюлях станцій (відновлення підлоги та стелі), замінено вхідні групи на входах/виходах зі станцій, відремонтовано підземні переходи з відновленням освітлення до станцій та облаштовано декоративними підсвітками входи до переходів та самих переходів.

Окремих заходів ужито задля розширення бербар`єрності міста: окрім передбачених 100% рівня підлоги трамваїв нового покоління та автоматичних пандусів (у салонах наявні спеціальні кнопки-оповіщувачі водієві, що людина бажає скористатися пандусом), додатково для зручності маломобільних груп населення та людей з інвалідністю усі платформи нових станцій облицьовано тактильною плиткою, а під час під’їзду транспорту автоматично спрацьовує сигнал-оповіщувач задля безпеки пасажирів.

Турнікетні групи наших станцій обладнані системою безконтактної оплати проїзду, яка підтримує не лише платіжну систему MasterCard PayPass, але і Visa payWave.

Цьогоріч капітально відремонтований гуртожиток компанії прийняв у своєму оновленому просторі сім’ї наших працівників. Сподіваємося, кожен із них відчує переваги нового дизайну кімнат і зручності розташування на кожному поверсі облаштованих приміщень кухні, окремих санвузлів для жінок і чоловіків, медичного пункту. Нагадаю, що під час капітальної реконструкції ми замінили системи електро- та водопровідних мереж, встановили водонагрівачі, відремонтували покрівлю, утеплили фасад, повністю замінили вікна та вхідні групи. І для наших дітей облаштували майданчики та ігрові кімнати.

Ось-ось вже офіційно буде запущено автоматизовану систему оплати проїзду в пасажирському транспорті.


Це історичний час для нас із вами.

Світ змінюється технічно - і це факт.

Але й фактом є те, що найціннішими кадрами будь-якої корпорації в світі завжди були ті працівники, які мали особливу якість – flexible – що означає бути вільним, універсальним, рухомим, тим, хто вміє перелаштовуватися.

Жоден із наших колег не залишиться за бортом із приходом автоматизованої системи оплати проїзду. Ми завчасно розпочали роботу з перепідготовки кондукторів на контролерів та водіїв. Ми завжди вітали і будемо заохочувати кожного, хто прагне розвиватися, навчатися і вдосконалювати власні навички, отримувати новий професійний досвід. Це найкращі наші кадри і за такими людьми – майбутнє транспортної галузі не тільки в Україні, а й в світі.

Наш час – це час справжніх трансформацій.

Зміни неминучі. І якщо це так, якщо ми живемо в столітті прогресивних технологій, де людина вимушена конкурувати з роботом, то єдиним розумним підходом я бачу не боротьбу, а партнерство. Ми потискаємо один одному руки: людина і трансформер.

Win & Win

Це означає йти до перемоги і перемагати разом. Де обидва виграють.

#Kyivpastransformation