​Комунальне підприємство «Київпастранс» завершує підготовку до остаточного впровадження електронного квитка

КП «Київпастранс» - одне з перших транспортних підприємств, яке повністю готове до впровадження електронного квитка. В рамках цього процесу весь рухомий склад підприємства обладнаний засобами Автоматизованої системи оплату проїзду для обслуговування системи е-квитка.

Протягом останнього року «Київпастранс» поступово виводив з обігу разові паперові квитки. Першим на е-квиток перейшов фунікулер – з 14 вересня 2020 року. З 1 жовтня 2020 року обіг паперових квитків припинили на Троєщинській лінії швидкісного трамваю, 1 листопада – на міській електричці. З 1 грудня повністю на електронний квиток перейшов швидкісний трамвай на Борщагівці.

Наступним етапом стала відмова від паперових разових талонів у міських автобусах, тролейбусах та трамваях. Цей етап почався з 1 липня, паперові квитки остаточно вийдуть з обігу з 14 липня. Зараз триває роз’яснювальна робота серед пасажирів. Пільгові категорії населення, як і раніше продовжать користуватися своїми пільгами.

Просимо пасажирів бути свідомими і самостійно сплачувати за проїзд. Також на наземному транспорті вводиться посилений контроль. Штраф за несплачений проїзд складає 160 гривень. Для підсилення якості роз’яснювальної роботи підприємство звернулось до поліції. Електронні квитки досяжні через мобільний додаток та картку «Київ цифровий», також їх можна придбати в терміналах самообслуговування, мережі «Т-кіоск», терміналах IBOX. QR-квитки також можна придбати в касах Київського метрополітену.

Що стосується контролерів-касирів (кондукторів), вони отримали пропозицію перейти на посаду контролера, або інші вільні вакансії в підприємстві. Лише за вчора близько 370 співробітників прийняли пропозицію перейти в службу контролю, і процес перепрофілювання триває. Всі, хто не продовжив співпрацю з підприємством, повністю отримали вихідну допомогу.