Сьогодні піде мова про гілку швидкісного трамвая Київпастранс / Kyivpastrans, що на Михайлівську Борщагівку. Її побудували ще у 80-х роках минулого сторіччя і з того часу жодного разу капітально не ремонтували. Виправляємо цю ситуацію.
Увесь процес передбачає два етапи робіт:
- реконструкція колій із заміною та ремонтом усіх супутніх до них об’єктів;
- будівництво повноцінних станцій за прикладом «вул. Генерала Потапова».
Наразі ми вже замінили колії на ділянці до зупинки «б-р Кольцова», сьогодні тривають роботи неподалік наступної зупинки – «вул. Зодчих».
До речі, рейки ми кріпимо на шпали за допомогою спеціальних залізничних скоб на гумовій прокладці, завдяки яким рівень шуму знижується.
Також розпочали прокладання нової кабельної каналізації оптичних та телефонних кабелів. Далі – заміна контактних опор, елементів підвіски, ремонт проїжджої частини та благоустрій території.
Також у межах реконструкції, окрім будівництва станцій, передбачене влаштування нових регульованих пішохідних переходів через колії.
Ви нас часто запитуєте, чому ми не ремонтували колії влітку, коли рух лінією був призупинений. Відповідаємо – ремонтували: ми вже замінили «криві» поблизу станцій «Площа Перемоги» і «Польова», замість дерев’яних шпал поклали нові бетонні. Також були замінені автоматичні стрілки на станції «Гната Юри».
Тож ми, весь 10-тисячний колектив Київпастрансу, перепрошуємо у мешканців Борщагівки за певні незручності, які спричинені реконструкцією колій.
До речі, депутати Київської міської ради нарешті погодили реконструкцію Контрактової площі та прилеглих вулиць до неї. Це масшабний інфраструктурний проект, який, окрім реконструкції колій, передбачає повну заміну підземних комунікацій, будівництво нового виходу з метро, заміну освітлення, реорганізацію дорожнього руху.
Незабаром розпочнемо.