Мер Києва Віталій Кличко перевірив, як оновлюють мережу лінії швидкісного трамвая.
Віталій Кличко проїхав трамваєм із депо ім. Шевченка до станції швидкісного трамвая «Індустріальна». Оглянув ділянку нової трамвайної колії від Кисневого заводу до вулиці Гната Юри, завершення будівництва нових зупинок на станціях «Жолудєва» та «Булгакова» і ремонт станції «Індустріальна».
«Сьогодні ми перевіряємо фактично нову ділянку трамвайної лінії від Кисневого заводу до вулиці Гната Юри, яку побудували цього року. Її протяжність 1,6 кілометра. Тут уклали рейки та шпали, збудували дренажну систему. Оновили зовнішнє освітлення і контактну мережу. Вздовж трамвайної лінії тепер – нові пішохідні переходи, які повністю відповідають потребам маломобільних груп населення», – сказав мер.
Він зазначив, що сьогодні на ділянці вже збудували три станції: «Генерала Потапова», «Бульвар Кольцова» та «Зодчих». А днями – до кінця року – завершать роботи також на станціях «Жолудєва» і «Булгакова».
Станції мають сучасний дизайн, зручну навігацію, інформаційні табло, систему LED-освітлення навісів. Передбачене і встановлення турнікетної групи з можливістю оплати проїзду смартфоном, одноразовим QR-квитком, банківською карткою, за допомогою електронного квитка для всіх видів транспорту.
Також врахували потреби маломобільних груп населення: влаштували пандуси для зручного підходу на підвищенні платформи, передбачили окремий вхід до турнікетів, поклали тактильну плитку для орієнтації людей із порушенням зору. Для зручності пасажирів встановили лави, а для безпеки – між платформами облаштували огородження з LED-підсвіткою. На кожній станції влаштували інтерактивний пішохідний перехід через трамвайні колії, який реагує на наближення трамвайного потягу та світловими сигналами допомагає пасажиру зорієнтуватися.
На станції швидкісного трамвая «Індустріальна» здійснили комплекс робіт. Ремонтували як сам шляхопровід, так і станцію.
Із моменту будівництва у 1977 році Індустріальний шляхопровід капітально не ремонтували. Роботи тут розпочали в березні цього року. Повністю замінили аварійні елементи конструкції мосту. Влаштували сучасну гідроізоляцію, заасфальтували дорожнє полотно. Облаштували тротуари, встановили нову огорожу.
«Капітально відремонтували і приміщення станції «Індустріальна», замінили всі комунікації. Встановили сучасні навігаційні схеми. Відновили сходи до станції, які тепер відповідають і потребам маломобільних груп населення. До станції також підвели пандус, який має підсвітку та поручні. Найближчим часом на сходах змонтують підйомники для людей із інвалідністю. На вході встановили автомати для поповнення електронних квитків «Київ Цифровий». На платформах також повністю відремонтували навіси, замінили плитку, додали тактильну плитку, встановили лави. Підкреслю, що навіть в умовах економічної кризи, ми знаходимо можливості оновлювати і розвивати транспортну інфраструктуру міста», – підкреслив Віталій Кличко.
Нагадаємо, що з 2015 року Київ закупив 139 нових тролейбусів, 76 трамваїв та 307 автобусів.
Цього року місто отримало ще одну партію із 50 сучасних автобусів. Усі вони мають низьку підлогу, пандуси та спеціальні місця в салоні для людей із інвалідністю. Обладнані системою відеоспостереження та навігації, кондиціонерами. Відповідають екологічному стандарту «Євро-5».
Також столиця закупила ще 9 нових трамваїв. Два з яких – вітчизняного виробництва. А за кредитною угодою з ЄБРР – у рамках програми «Зелені міста» – столиця зможе наступними роками закупити 50 нових вагонів метро. Кредит становитиме 50 млн євро. Також у грудні Київ підписав кредитну угоду на 100 мільйонів євро між столицею та Європейським інвестиційним банком. Це – найкраща фінансова угода для міста за останні 30 років. Вона дозволить столиці отримати 100 мільйонів євро на оновлення тролейбусного парку та вагонів метро.