​Вставні щелепи, обручки та порожній пакет з супермаркету: Що губили пасажири в громадському транспорті у 2020 році

У минулому році пасажири майже 1300 разів звертались до контакт-центру КП «Київпастранс» з приводу втрачених речей у салонах громадського комунального транспорту.

Найчастіше пасажири губили ключі, одяг, документи. Серед незвичних звернень: вставна щелепа, порожній пакет із супермаркету «Сільпо», ключі від BMW, одна чорна шкарпетка ( десь сумує один Доббі), рудий собака, пакет з чіпсами та попкорном, 5 кабачків.

Нагадуємо: якщо ви забули речі в салоні нашого транспорту, звертайтесь до контакт-центру за номерами 0445283011 та 0956780579, або пишіть нам у Facebook. Будемо шукати)