Знайти роботу до душі і в результаті не працювати жодного дня в своєму житті. Чи можливо це? З власного досвіду переконався, що Конфуцій був правий. Це - можливо. Про неї, сповнену постійними викликами, грандіозними ідеями і титанічною відповідальністю 24/7…про роботу, що сповнена життям вже 5 років розповідаю з гордістю. Бути головним інженером найбільшого муніципального перевізника України означає не прагнути досконалості, а взяти її за основу, приймаючи рішення та оцінюючи результати роботи. За таким принципом ми почали модернізовувати те, що й справді немає меж досконалості – техніку. Приборкати її усім відому норовливість – ще той виклик, який потребує виняткової професійності, максимальної оперативності і точності дій без права на помилку.
Ці постулати є визначальними для мене та усіх менеджерів підприємства, що наважилися перетворити «Київпастранс» на символ динамічних змін та глибинної трансформації. Стали визначальними вони і у створенні Центру технічного обслуговування тролейбусів (ЦТОТ). Про відокремлений підрозділ, що «вершить долі» жовтих столичних лімузинів. Основною метою діяльності ЦТОТ є виконання відновлюваного та середнього ремонтів тролейбусів, централізований ремонт їх агрегатів, комплексне технічне обслуговування. За час існування – вражаючі показники: 691 середніх ремонтів було виконано. Запроваджена раціоналізаторська діяльність у підрозділі сприяє підвищенню технічного рівня підприємства, росту продуктивності праці для транспортування агрегатів та їх окремих частин на місце ремонту та апробації. Усе це робить можливим продовження терміну експлуатації тролейбусів, тим самим значно посилюючи курсування «лімузинів» та оптимізуючи тролейбусні маршрути загалом. Паралельно з ремонтом рухомого складу триває активна робота над створенням комфортних умов праці у Центрі: закуплено і встановлено холодильники, кулери для води, мікрохвильові печі та електрочайники. Також робітників, які задіяні у шкідливих та важких умовах праці, забезпечують молоком.
Чекати кращого часу для змін – не наша історія. Кожен день ми сприймаємо, як унікальну можливість довести усім, і найперше собі, що в цьому мінливому калейдоскопі подій від нас залежить не багато, а все. Ми пов'язані одне з одним не лише спільною метою, а й відповідальністю за її досягнення. Ми - це кожна усмішка пасажирів, кожна подяка, що мотивує не зупинятися та критика, що допомагає ставати кращими. Ми - це безумовна вдячність лише за те, що 1 500 000 кожного дня з нами.