Сьогодні триває комплексна реконструкція лінії швидкісного трамваю від вулиці Старовокзальної до Великої кільцевої дороги. На завершальному етапі – ремонтно-будівельні роботи на чотирьох станціях: «Гарматна», «Польова», «Політехнічна», «Площа Перемоги». Завершено капремонт станції «Гната Юри».
Про це в розмові з кореспондентом «Українського репортера» розповів керівник Дирекції з будівництва та утримання об’єктів транспорту та допоміжної інфраструктури «Київпастрансу» Юрій Курбаль.
«Наше завдання – реконструювати станції таким чином, щоб вони стали оновленим, сучасним простором, користування яким буде приносити задоволення пасажирам. А від цього столиця, її мешканці та гості лише виграють», – говорить Юрій Курбаль.
Нові підходи у цій справі полягають у тому, що підприємство робить ставку не тільки на ефективне перепланування існуючих приміщень станцій, але й на сучасне оздоблення, заміну систем освітлення на LED. Адже це допомагає створити не тільки цікавий архітектурний образ, а ще й забезпечить яскраве випромінювання та зменшить енерговитрати.
Окрім цього, для пасажирів влаштовують зручні навігаційні схеми, встановлюють інформаційні та навігаційні блоки. Особливий акцент підприємство робить на створенні безбар’єрного простору для людей з інвалідністю.
Серед завершеного – реконструкція 10 трамвайних переїздів у місцях перетину з проїжджою частиною вулиць в Оболонському і Дарницькому районах. Проведено і реконструкцію тролейбусної лінії на вулицях Кубанської України, на Лісовому проспекті, вулицях Мілютенка, Кіото у Деснянському районі. Повністю замінено контактну мережу, встановлено нові опори. Триває реконструкція трамвайної лінії по вулиці Алма-Атинській.
У переліку найбільш значущих об’єктів будівництва – реконструкція та будівництво трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до Кисневого заводу. Цю роботу частково було виконано у 2016 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку Києва. Загальна довжина трамвайної колії, яка потребує реконструкції, складає 3,615 кілометрів, на сьогоднішній день реконструйовано – 1,44 кілометра. Особливість і складність цих виробничих операцій полягає у тому, що колію перекладають без закриття трамвайного руху. Під час таких робіт трамваї рухаються в реверсному режимі, для цього встановлюють тимчасові стрілочні механізми та з’їзди з однієї колії на іншу.
Щодо наступних будівельних робіт на транспортних артеріях столиці, то вже запроектовано низку важливих реконструкцій, зокрема трамвайних ліній на вулицях Дмитрівська, Алматинська, Добринінська, Маршала Малиновського, Йорданська, на ділянці від вулиці Міської до площі Тараса Шевченка. Оновиться й, власне, площа Тараса Шевченка від Автозаводської до вулиці Пуща-Водицької в Оболонському районі.